hamed hamed .

hamed

ليفتراك لينده

از جمله بزرگترين توليدكننده هاي جهان كه ابزار الات و تجهيزات انبار را مي سازد، شركت لينده مي باشد. شركت توليد كننده ليفتراك لينده بيشتر از پنجاه سال سابقه دارد و در زمينه استانداردسازي كاميون هاي صنعتي مانند استاكر، لودر و ليفتراك و همچنين در زمينه مديريت ناوگان و سيستم هاي كمك درايور مشغول به فعاليت مي باشد. شركت توليد كننده ليفتراك لينده در تمام دنيا داراي نمايندگي هايي جهت فروش محصولات خود است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۲:۵۶ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)

چرا كودكتان مو مي كشد؟

كشيدن مو، در كودكان، مانند لگد زدن، گاز گرفتن، نيشگون گرفتن و زدن، يكي از راه‌هايي است كه كودك به وسيله آن سعي در كنترل محيط اطرافش دارد. دلايل زيادي براي اين رفتار‌ها وجود دارد، اما واضح‌ترين آن‌ها اين است كه كودك فهميده كه چه كارهايي واكنش ديگران را به همراه دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۴۸ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)

جوراب فانتزي مردانه

جوراب فانتزي مردانه ، زندگي مدام درحال تغيرات است انسان ها هم يكي از عناصر اين تغيرات هستند. انسان مدام حال ايجاد تغييراتي در محيط و در خود است. اين تغييرات رابطه مستقيمي باكنش ها وفرهنگ ها دارند و بر روي هم اثرمي گذارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۶:۴۰ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)

آشنايي با مهارت هاي زندگي

با افزودن ذرات پودري شكل فلفل سياه آسياب شده، طعمي كمي تند ولي دلپذير با رايحه فلفل تازه به غذاي خود ببخشيد. تفاوت در عطر و طعم فلفل سياه پودر شده آماده و فلفلي كه به كمك آسياب دستي در لحظه قابل پودر شدن است، بسيار چشمگير است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۵:۴۹ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)