hamed hamed .

hamed

رادار نقطه کور نیسان جوک

رادار نقطه کور نیسان جوک

تولیدکنندگان بزرگ خودرو در دنیای امروز اکثراً به‌هنگام عرضه‌ی خودروهای فول‌آپشن‌شان، یک سری آپشن را نیز عرضه می‌کنند که به صورت اختیاری می‌توان با پرداخت مبلغی بیش‌تر به وقت خرید خودرو این آپشن‌ها را نیز روی خودرو تحویل گرفت. یکی از این آپشن‌ها، رادار نقطه کور است. رادار نقطه کور یک آپشن کاربردی برای خودروهایی است که کم و بیش در بیرون از شهر و در جاده رانده می‌شوند. این آپشن می‌تواند با افزایش تسلط راننده به هنگام رانندگی در جاده سبب کاهش احتمال بروز خطر تصادف شود و خلاصه یک رانندگی امن‌تر را به همراه داشته باشد. خوشبختانه امکان نصب این آپشن روی خودروهایی که در کارخانه به آن مجهز نشده‌اند وجود دارد. شما دارنده‌ی خودروی نیسان جوک می‌توانید از طریق فروشگاه آپشن کار  رادار نقطه کور نیسان جوک را خریداری کرده و کار نصب آن را نیز به کارشناسان و متخصصین تیم آپشن کار بسپارید. در ادامه در مورد رادار نقطه کور نیسان جوک خواهیم گفت و شرایط خرید آن از فروشگاه آپشن کار را توضیح خواهیم داد. رادار نقطه کور نیسان جوک | خرید رادار نقطه کور خودرو نیسان جوک

رادار نقطه کور چیست و چگونه کار می‌کند؟

آینه‌هایی که خودروها دارند توانایی آن ندارند که بتوانند تمامی فضاهای اطراف و پشت خودرو را پشتیبانی کنند و اجازه ندهند هیچ قسمت و فضایی دور از دیدرس راننده نباشد. از همین روست که برخی فضاها قابل دیدن نیستند و از آن‌ها با عنوان نقاط کور یاد می‌شود. با نصب رادار نقطه کور می‌توان به محض ورود یک اتومبیل یا موتورسیکلت به این نقاط از وجودشان مطلع شد. رادار نقطه کور دو سنسور دارد که این سنسورها در در گوشه‌های چپی و راستی سپر عقب نصب می‌شوند. در این سیستم باید پیام سنسورها با گذر از پردازنده از طریق LED‌هایی که روی آینه‌های جانبی نصب می‌شوند به راننده برسد. از آن جا که آینه‌های جانبی معمولی خودروها ظرفیت نصب LED ندارند، تعویض این آینه‌ها نیز جزئی از نصب رادار نقطه کور است. با ورود خودرو یا موتورسیکلت به یکی از نقاط کور، LED روی آِینه‌های جانبی به رنگ زرد یا قرمز درآمده و به این ترتیب به راننده هشدار داده می‌شود. هر سمتی که خودرو یا موتورسیکلت آمده باشد، LED آینه‌ی همان سمت به راننده هشدار می‌دهد. البته می‌توان برای آگاهی از ورود خودرو به نقاط کور علاوه بر هشدار بصری از هشدار صوتی نیز بهره‌مند شد. در ضمن معمولاً ابعادی که رادارهای نقطه کور پشتیبانی می‌کنند 9.5 در 3 متر است که البته برای سطح جاده مساحتی بسیار مناسب است. به این ترتیب با استفاده از رادار نقطه کور می‌توان تا حد قابل قبولی از بروز تصادفات ناشی از سبقت نادرست و انحراف به چپ جلوگیری به عمل آورد. در صورتی که دارای خودروی نیسان جوک هستید می‌توانید برای یک رانندگی بهتر و مسلط‌تر و کاهش خطر بروز تصادف، از آپشن رادار نقطه کور برای نیسان جوک استفاده کنید. خرید این آپشن از طریق فروشگاه آپشن کار قابل انجام است.

خرید رادار نقطه کور نیسان جوک | نصب رادار نقطه کور خودرو نیسان جوک

شماره‌هایی که در صفحه مشاهده می‌کنید برای تماس شما با کارشناسان آپشن کار هستند. با تماس با این شماره‌ها می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان بهره ببرید. این به معنای آن است که هر سوالی در ارتباط با خرید رادار نقطه کور خودرو نیسان جوک داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ما بپرسید و انتظار پاسخی بدون ابهام و جامع را داشته باشید. با افزایش اطلاعات‌تان در مورد رادار نقطه کور و رفع هرگونه ابهام، در آخر می‌توانید نسبت به ثبت سفارش‌تان اقدام کنید. ضمناً در صورتی که از فروشگاه معتبر آپشن کار، رادار نقطه کور را تهیه کنید کار نصب آپشن را تیم تخصصی آپشن کار انجام می‌دهند. تیم تخصصی آپشن کار با دارا بودن تجربه و تخصص بالا می‌توانند رادار نقطه کور را روی خودروی نیسان جوک به شکلی استاندارد نصب کنند و راه را برای استفاده‌ی استاندارد شما از این آپشن هموار سازند.

پدل شیفتر اپتیما

پدل شیفتر یک آپشن جذاب است که طرفداران بسیار زیادی در بین رانندگان حرفه‌ای دارد. این آپشن امروزه برای خودروهای متعددی تولید شده است. اگر خودروی اپتیما دارید و مجهز به این آپشن نیست، به راحتی می‌توانید پدل شیفتر اپتیما که مخصوص همین خودرو است را خریداری کرده و از مزایای آن برخوردار شوید. در این مقاله به بررسی عملکرد و ضرورت نصب پدل شیفتر اپتیما پرداخته‌ایم، بنابراین اگر تمایل به کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این آپشن دارید با ما همراه باشید. برای خرید تضمینی و نصب آن نیز می‌توانید به وسیله شماره تلفن‌های موجود در این صفحه با کارشناسان آپشن کار در ارتباط باشید.

آشنایی با پدل شیفتر

پدل شیفتر همان دنده پشت فرمان است که با نصب آن بر روی خودرو خود به راحتی حین رانندگی می‌توانید دنده را عوض و یا خلاص کنید. اغلب پدل شیفتر‌ها به شکل اهرم و یا دکمه هستند که پشت فرمان قرار می‌گیرند و با استفاده از آن دیگر لازم نیست دست را از روی فرمان بردارید. برداشتن دست از روی فرمان به منظور تعویض دنده ممکن است موجب بر هم خوردن تعادل خودرو شود. از آن‌جایی که بهترین حالت دست بر روی فرمان در حالت 10:10 است، لذا پدل شیفتر را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا درست در همین حالت نزدیک انگشتان دست قرار گیرد. این در حالی است که در خودروهای فاقد این آپشن معمولا دست‌ها در حالت ایده‌آل نیستند و حتی اکثر افراد فرمان را با یک دست می‌گیرند و دست دیگر را روی کنسول میانی بر روی دنده می‌گذارند که این حالت از لحاظ ایمنی اصلا تائید نمی‌شود. با توجه به اهمیت پدل شیفتر و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بهتر است هر چه زودتر به خرید و نصب آن اقدام کنید تا از رانندگی ایمن و آسوده لذت ببرید.

مزایای پدل شیفتر اپتیما

اگر خودرو اپتیما دارید و برای یک رانندگی لذت‌بخش تمایل به نصب پدل شیفتر اپتیما دارید، حتما از نوع فابریک آن استفاده کنید تا از دقت و عملکرد صحیح آن رضایت داشته باشید. پدل شیفتر اپتیما مزایای بسیاری جالبی دارد که به شما در رانندگی کمک می‌کند تا به سادگی در هر دور موتوری بتوانید دنده‌ عوض کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای این محصول افزایش طول عمر گیربکس است، در واقع دنده‌هایی که روی کنسول قرار دارند گاهی صحیح جا نمی‌خورند و یا درست تعویض نمی‌شوند که این امر ممکن است به گیربکس آسیب برساند. اگر بر روی خودرو خود دنده پشت فرمان نصب کرده باشید دیگر نیازی به این نیست که حین رانندگی دست شما مسیر فرمان تا دنده را طی کند و به راحتی با یک اشاره دنده تعویض خواهد شد. با حذف دنده از روی کنسول میانی و انتقال آن به پشت فرمان، کنسول میانی نیز خلوت‌تر شده و در نتیجه خودروی شما تحولی اساسی خواهد کرد. البته لازم به ذکر است علت این‌که نصب پدل شیفتر اپتیما را به رانندگان این خودرو پیشنهاد می‌کنند، این است که برای رانندگان حرفه‌ای سرعت عمل و برای رانندگان تازه کار تمرکز بیشتر را به ارمغان می‌آورد.

خرید پدل شیفتر اپتیما | نصب پدل شیفتر اپتیما

با توجه به محاسنی که پدل شیفتر اپتیما دارد، خرید آن برای حفظ تمرکز در رانندگی و افزایش سرعت عمل راننده بسیار ضروری است. در حقیقت امروزه با افزایش تصادفات هرچه راننده هشیارتر باشد، احتمال تصادف نیز کم‌تر است. آپشن دنده پشت فرمان به راننده این امکان را می‌دهد تا برای تعویض دنده حواسش پرت نشود و در نتیجه بهتر و آسان‌تر اتومبیل را هدایت کند. با خرید پدل شیفتر اپتیما و نصب آن بر روی خودرو خود مثل حرفه‌ای‌ها رانندگی کنید. تنها توجه داشته باشید این محصول را حتما از فروشگاهی معتبر تهیه کنید تا نمونه اصلی و فابریک را در اختیار داشته باشید. آپشن کار با ده سال تجربه در زمینه فروش و نصب انواع آپشن‌های مختلف یک گزینه ایده‌آل برای خرید است، چرا که این مرکز همواره محصولات خود را به همراه ارائه ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می‌کند. از آن‌جایی که پدل شیفتر اپتیما با گیربکس در ارتباط است، لذا نصب آن نیاز به تخصص داشته و در غیر این‌صورت موجب بروز اختلالاتی در گیربکس خواهد شد، بنابراین برای نصب مطمئن این آپشن بهتر است از فردی کاربلد کمک بخواهید. متخصصان آپشن کار با دانش و تجهیزاتی که دارند به شکل کاملا فنی و تخصصی در کم‌ترین زمان ممکن این آپشن را بر روی خودرو اپتیما شما نصب خواهند کرد.

دوربین 360 درجه لندکروز

یک سری آپشن‌ها هستند که واقعاً وجودشان بیش‌تر برای لوکس‌کردن خودرو است تا آن که کاربرد خاصی داشته باشند، اما در عین حال یک سری آپشن دیگر هستند که افزون بر لوکس کردن خودرو کارایی نیز دارند. دوربین 360 درجه خودرو آپشنی است که هم خودرو را از لحاظ سطح کلاس بالا می‌برد و هم آن که کارایی خوبی دارد. اگر خودروی لندکروز دارید این نوشتار را تا انتها دنبال کنید. در ادامه در مورد مزایای دوربین 360 درجه در خودروی لندکروز و همچنین نحوه‌ی خرید دوربین 360 درجه خودرو لندکروز توضیح خواهیم داد.

دوربین 360 درجه خودرو، ابزاری برای یک رانندگی ایمن و مسلط

دوربین 360 درجه در حقیقت از 4 دوربین تشکیل شده؛ یک دوربین در زیر سپر جلو، یک دوربین در سپر عقب، یک دوربین زیر آینه‌بغل سمت چپ و یک دوربین نیز در زیر آینه‌بغل سمت راست. این 4 دوربین تصاویرشان را با پردازشگر سیستم می‌فرستند و این پردازشگر است که با پردازش تصاویر دست‌آخر تصویری 360 درجه از محیط اطراف خودرو را روی صفحه‌نمایش خودرو به نمایش درمی‌آورد. ضمناً امکان آن که این تصاویر را راننده روی گوشی موبایل خود دریافت کند نیز وجود دارد. خبر خوب دیگر آن که در سیستم دوربین 360 درجه از سیستم عامل اندروید استفاده شده و این امر شرایط به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای این سیستم در شبکه‌های اجتماعی را مهیا کرده است. دوربین 360 درجه خودرو لندکروز موجب می‌شود خودروی لندکروزتان را حتی در فضاهای تنگ و باریک نیز به راحتی و با تسلط بالا پارک کنید و هیچ از بابت خط افتادن روی بدنه‌ی خودرو نگران نباشید. با استفاده از تصاویر این دوربین کاملاً به دورادور خودرو احاطه خواهید داشت و می‌توانید بدون خارج شدن از خودرو هر قسمت از بدنه‌ی خودرو را مورد بررسی قرار دهید. این نکته نیز باید گفته شود که دوربین‌های نصب شده در سپرهای جلویی و عقبی می‌توانند با تصاویری که ارائه می‌دهند در خیابان‌ها و جاده‌های پر ترافیک نیز به کار آیند و نشان دهند که خودروی شما تا خودروی عقبی یا جلویی به چه اندازه فاصله دارد. اگر فکر می‌کنید دوربین 360 درجه خودرو می‌تواند در راستای یک رانندگی مسلط به کارتان بیاید، در خرید آن درنگ نکنید. شرایط خرید این آپشن را در ادامه توضیح خواهم داد. دوربین 360 درجه خودرو لندکروز | دوربین 360 درجه لندکروز

خرید دوربین 360 درجه خودرو لندکروز | نصب دوربین 360 درجه لندکروز

برای خرید این آپشن هیچ نیاز به گشتن در کل شهر نیست، کافی ست تلفن را بردارید و با کارشناسان آپشن‌کار تماس بگیرید. با تماس شما، کارشناسان درصدد ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب دوربین برمی‌آیند و شما را جهت خریدی عالی راهنمایی می‌کنند. سپس می‌توانید سفارش‌تان را به صورت تلفنی ثبت کنید. خرید از یک شرکت معتبر و با سابقه امکان نصب دوربین در شرایطی استاندارد و با تضمینی مناسب را فراهم می‌سازد. این امر موجب می‌گردد که نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی که به هنگام خرید از یک فروشگاه نامعتبر وجود دارند را تجربه نکنید.

قیمت دوربین 360 درجه خودرو لندکروز

افزون بر کیفیت آپشن، قیمت آن نیز اهمیت دارد. ممکن است شرکت‌هایی دیگر بتوانند محصولی با کیفیت مشابه با محصول شرکت آپشن‌کار را به شما ارائه دهند اما در این بین باید قیمت نیز مقرون به صرفه باشد. سعی کارشناسان آپشن‌کار این است که تا حد امکان پایین‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه و پیشنهاد دهند. برای آگاهی از قیمت دقیق محصول می‌توانید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید. بنابراین با تماس افزون بر راهنمایی‌ها و مشاوره‌های کارشناسان از قیمت این آپشن نیز آگاهی خواهید یافت. البته نباید خیلی از بابت قیمت دغدغه داشته باشید، چرا که به نسبت کارایی این آپشن قیمت آن خیلی زیاد نیست و خلاصه می‌تواند یک آپشن بسیار مقرون به صرفه باشد.

سخن آخر

پس از اشنائی با این اپشن های کاربردی و مهم . اگر تمایل به استفاده از این موارد در خودرویتان را دارید ،حتما به یک مرکز معتبر در این زمینه مراجعه فرمائید که پیشنهاد ما در این زمینه مراجعه به فروشگاه آپشن کار می باشد . شما می توانید در این فروشگاه علاوه بر خرید و نصب این سه تجهیزات از 10 ها مورد از تجهیزات دیگری که توسط این فروشگاه عرضه می شوند نیز دیدن کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۲:۱۱ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)