hamed hamed .

hamed

توریست پذیرترین کشورهای جهان را بشناسید!

به کجا سفر کنیم؟

زیباترین شهرها برای مسافرت را بشناسید!

بوداپست (مجارستان): این شهر یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته شده است و یکی از بزرگ‌ترین‌های اتحادیه اروپا و پایتخت مجارستان است. مجسمه‌ها و آثار تاریخی این شهر و معماری بی‌نظیر آن جذابیت خاصی به این شهر بخشیده است.

 

·        رم (ایتالیا): رم شهری محبوب در میان اکثر ایرانیان است و آثار دیدنی و بناهایی ناب دارد علاوه بر آثار بی‌نظیر و زیبا آن غذاهای ایتالیای خوش‌طعم دارد که زیبای رم را دوچندان کرده است. پیتزا و اسپاگتی رم از غذاهای معروف است که باید آن را امتحان کنید امتحان نکردن آن به ضرر شما حساب می‌شود. با رزرو بلیط تهران – رم در آژانس کی سفر مستقیم به رم بروید و از سفر خود لذت ببرید.

 

·        بروگس (بلژیک): اگر از آن دسته افرادی هستید که به معماری و سبک قرون‌وسطی علاقه دارید بروگس بهترین گزینه است. بیشتر آثار این شهر به ثبت یونسکو رسیده است. در این شهر کنسرت، جشنواره و تئاتر زیادی برگزار می‌شود. برج زنگ و میکل‌آنژ یکی از شاهکارهای تاریخی بروگس است.

·        ونیز (ایتالیا): ونیز در ذهن اکثر افراد شهری است که روی آب قرار دارد و در شمال شرقی ایتالیا قرار دارد. آب و هوا و ویژگی‌های منحصر آن در جذب گردشگران نقش بسزایی دارد اکثر افراد ونیز را شهر عشق می‌دانند.

·        فلورانس (ایتالیا): فلورانس شهر کلیساها و منبع هنر و زیبایی است. سبک معماری فلورانس قدیمی است و موزه‌ها و آثار زیادی در این شهر وجود دارد که بازدید کردن از آن خارج از لطف نیست‌.

·        ریودوژانیرو (برزیل): این شهر دومین شهر کشور برزیل محسوب می‌شود و سومین متروپلیس آمریکای جنوبی است. اکثر جشن‌های خیابانی در این شهر برگزار می‌شود. زیبایی‌های این شهر سواحل شگفت‌انگیز و کارناوال‌ها آن است.

·        پراگ (جمهوری چک): پراگ پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری چک محسوب می‌شود. این شهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای اروپا است که قدمت ۱۱۰۰ ساله دارد و سبک معماری و آثار آن قرون‌وسطایی است که به جذابیت‌های پراگ افزوده است‌.

·        آمستردام (هلند): این شهر یکی از پرطرفدارترین شهرها در مواقع شب است جذابیت آمستردام در شب بی‌نظیر و خاص است. این شهر در گذشته یکی از معروف‌ترین و پردرآمدترین شهرهای تجاری بوده است. این شهر از آن دسته شهرهای است که جشن‌های زیادی در آن برگزار می‌شود و اکثر هنرمندان در نقاط مختلف به این جشن می‌آیند.

·        پاریس (فرانسه): فرانسه شهر عشق و عاشقی است و یک شهر رمانتیک به‌حساب می‌آید. اثر معروف لوور یکی از جذابیت‌های پاریس است علاوه بر زیبایی‌های پاریس غذاهای بی‌نظیر آن نیز به زیبایی آن افزوده است. برج معروف ایفل یکی از مکان‌های مناسب برای گردش و عکاسی است. تور پاریس و یا بلیط تهران پاریس را می‌توانید از کی سفر بخواهید و با خیال راحت سفر کنید.

·         لیسبون (پرتغال): پرتغال یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا محسوب می‌شود و به خاطر بزرگی آن منبع هنر و فرهنگ، آموزش، تجارت به شمار می‌رود.

چه کشورهای در سال ۲۰۱۹ بهترین مقاصد گردشگری شناخته شده است؟

1.     سنگاپور: سنگاپور یکی از بهترین کشورهای آسیایی شناخته شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال کشوری با تکنولوژی فرا مدرن هستید سنگاپور بهترین انتخاب است. سنگاپور کشوری است با بهترین شهربازی‌ها و مراکز تفریحی که سفر را برای شما دلپذیر می‌کند در کنار تفریحات بی‌نظیر رستوران‌های لوکس و خاص آن به همراه منوی از غذاهای خوشمزه سفر را برای شما به‌یادماندنی‌تر خواهد ساخت. ارزان‌ترین تور سنگاپور را با بهترین کیفیت و امنیت را از کی سفر خریداری کنید.

2.     اسپانیا: اسپانیا یکی از کشورهای است که می‌تواند انتخاب و یا باب میل هر سبک و سلیقه‌ای باشد. در حال حاضر تور اسپانیا در حال رقابت با تورهای فرانسه، ایتالیا، انگلیس و اروپا است. اسپانیا کشوری است که شب‌ها تا اوایل صبح رقص و پای‌کوبی در آن برپا است. جذابیت‌های گردشگری آن طبیعت، آب و هوای مدیترانه‌ای و غذا و فرهنگ آن است در ضمن به خاطر آب و هوای خوب آن در همه سال میزبان گردشگران زیادی است.

 

3.     کانادا: تور کانادا یکی از بهترین تورهای است که هرکسی آرزوی رفتن به آن را دارد. کانادا در همه فصول سال جذابیت‌های خاص خود را دارد اما اکثر گردشگران فصل تابستان را انتخاب می‌کنند. معماری مدرن و سبک جدید امکانات آن جذابیت خاصی به کانادا بخشیده است.

4.     آفریقای جنوبی: آفریقای جنوبی در قسمت جنوب قاره آفریقا قرار دارد که از طرف دیگر اقیانوس اطلس و هند در اطراف این قاره قرار دارند. این کشور تنها کشوری است که سه پایتخت دارد یک پایتخت اداری به اسم پرتوریا پایتخت قضایی آن بلوم و سومین پایتخت آن که از همه بزرگ‌تر است کیپ‌تاون نام دارد. جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی در کیپ‌تاون و ژوهانسبورگ قرار دارد توصیه می‌کنیم غذاهای محلی این مناطق را از دست ندهید.

5.     کلمبیا: کلمبیا کشوری است که هرروز یک فستیوال خاص دارد و در اکثر فستیوال‌های معروف آن تعداد گردشگران آن دوچندان خواهد شد. تعداد گردشگران به‌خصوص در زمان کریسمس و جشن استقلال کلمبیا زیادتر می‌شود. این کشور جاذبه‌های گردشگری زیادی نظیر موزه سانت کلارا، کلیسای سان‌فرانسیسکو، میدان بولیوار و باغ گیاه‌شناسی بوگوتا دارد.

6.     تایلند: جدیدترین تور گردشگری که جای خود را در میان ایرانیان پر کرده است تور تایلند است که رتبه بالای را هم در جذب گردشگر را به خود اختصاص داده است. معروف‌ترین تور تایلند تور پاتایا است که می‌تواند بهترین خاطرات را برای شما رقم بزند.

ارزان‌ترین تورهای داخلی و خارجی را با بهترین امکانات و کیفیت را از آژانس مسافرتی کی سفر بخرید. کی سفر بهترین برنامه‌ها را برای شما تدارک دیده است با کی سفر از سفر خود لذت ببرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۰:۳۳ توسط:hamed موضوع: نظرات (0)